Jul Jul Strålandeee Jul

assoooo åååh! fy fabian vad jag längtar till julafton!! den här terminen har flyyygit förbi!!!! :0

lucia tåg i fredags på morgonen for skolan och sen på kvällen hade vi disco för valla barnen! :) haha härliga ungar x)

I dag var jag och träffade SAM PEPPER!!! fick en kram, en bild och först, så sprang han in i mig!! :D haha jag ba kände att nån sprang in i mig, vände mig om och höll på att skriva "ursäkta?!" men det blev typ "ursääääääh... iiih! :D" När jag såg att det var han!! haha x)

Idag pyntade jag och Nathalie granen och slog in klappar! :D haha nu är det bevisat att jag, är den bättre nissen i familjen men tanke på hur fint vi slog in paketen ;) xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0