Plugga Hela Veckan..

5 prov den här veckan... woopwoop!
Får man ens det? äre inte max 2 i veckan?? o.O
Aja... Det är bara att le och se nöjd ut... eller??
 
I måndags var vi på bodyworlds på tom tits!! Det var fett coolt jö!! Efter att ha sett rök-lungan blev man ännu mer avskräckt till att börja röka!! Så jag säger fortfarande NEJ!
 
Igår och idag hade vi engelska prov, hörförsåelse, idag läs förståelse.
Idag hade vi även So prov.. Ideologier och politik... asso blööö!!
En och en annan föreläsning hade vi med..
 
Sen imorn skulle vi ha haft ett till so prov.. vet inte hur det blir dock.. och så har vi ett NO prov.. och sen på fredag har vi franska prov! woopwoop! överarbetad i nian!!
 
Hinner även med gymnasie mässan imorn!
Har några på G.. och alla är typ 1 timme och 50 minuter här ifrån..
Men jag vill verkligen gå på Media gymnasiet i Nacka!!
Och plus så kan man faktiskt plugga på tåget... haha nehe.. ta mig an NO boken nu då.... :p xx
 
Bara jag som kommit på att Peplum toppar är grymt snyggt??
 

Kommentarer
Postat av: sanna

Var är den vita ifrån :-):-)?

Svar: Lindex! :) fin va!! kostar typ 299kr!
Mikaela Huttunen

2012-11-21 @ 22:30:51
Postat av: sanna

Okej tack! Älskar också dessa toppar :-)

Svar: Dom är super fina!!! har ingen själv dock... men planerar på att köpa nån, någon gång i livet!! :)
Mikaela Huttunen

2012-11-21 @ 22:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0